Den vita byrån...

I fredags var ALex och jag äntligen på IKEA och köpte vår vita, fina hallbyrå. Väl hemma ägnade vi nästan två timmar med att bygga ihop den men gud så bra det blev :) Nu behöver inte allt ligga i en hög på och runtomkring hatthyllan och skostället utan fint placeras I byrån. Jag älskar förvaring! Med lite vin till är det dessutom kul att bygga ihp IKEA möbler :)











Nu ringde Alex, han är hemma om en timme så nu ska jag börja med maten. Ska göra Ädelsost och broccolipaj med bacon. Här om dagen gjorde jag kycklingfilé fylld med soltorkade tomater, riven ost och skinka och till de, pasta och ädelostsås. Blev mega gott så det är något jag kan rekomendera!

(innan den varit i ugnen)

Kommentarer
Postat av: renee

Det ser jättefint ut på bild och på lördag får jag se det i verkligeten :-)

2011-03-03 @ 12:17:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0