En av alla fördelar.

En av alla fördelar med att bo i stan är att det är så himla mysigt såhär på vårkanten och se hur staden förändras. I morse när jag gick med Steffen såg jag hur de började sätta ut parker lite här och var runt om i stan, dessutom har krogarna börjat bygga ut sina uteserveringar. Jag bara längtar till att få sätta mig där i glada vänners sällskap med en kall öl eller ett glas vin, kanske t.o.m lite mat och med solen i ansiktet..mmm..
Igår kväll var Maria här och kollade på bigbrother, vi festade till det med en hel påse naturgodis också :) Det är kul att ha någon att diskutera alla i huset med och störa sig ihop med haha. För det är typ mest det man gör, stör sig på alla knäppa saker de gör. Men det är ju typ därför det är kul att se.
Jag är ensam hemma ett par dagar. Alex är iväg på jobb i Karlskrona, tråkigt tycker jag. Men ikväll kommer ett gäng härliga tjejer hit för lite kvälls-häng och det ska bli jätte trevligt :)
Nu piper min lilla hund, han vill väldigt gärna att matte tar med honom på en lite promenad i den kalla vårsolen. Vårt mål blir studentbiblan där jag ska lämna tillbaka en bok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0