En helg i Karlshamn

Helgen är över men vi har haft det jätte bra. Underbart god mat hos Gunilla och kusinerna i fredags kväll. I lördags var vi en stund hos Pvel, Neo och Hugo (vi kollade dock mest runt på resor hehe) sen var vi en vända i stan. Det har öppnats en massa nya affärer i Karlshamn som Bik bok och Cubus och det var jag självklart tvungen att ta en titt på! Fick även med mig några plagg hem eftersom det var "tag 3, betala för 2"- erbjudande. Men till min stora besvikelse passade bara ett av plaggen så de andra måste jag tyvärr lämna tillbaka..:(
På eftermiddagen kom hela tjocka släkten till mamma för att fira både henne och Neo som fyller år idag!! HIPP HIPP HURRA till er! Det blev en himla trevlig kväll. Det var kul att Alex äntligen fick träffa Alex och att alla fick träffa honom med.
Igår gick vi en lång runda i skogen och sen grillade innan vi körde tillbaka till Kalmar igen. Nu ska jag snart rusa till skolan och ha seminarie på etnisk maktordning och Lasermannen.




Kommentarer
Postat av: aLE

2011-03-28 @ 13:12:20
Postat av: Alex

"Det var kul att Alex äntligen fick träffa Alex och att alla fick träffa honom med."



Japp, det var tur att jag äntligen fick träffa mig själv, känner mig helt plötsligt som en ny, hel, människa...

2011-03-28 @ 13:13:05
Postat av: jeanette

hahahaha har jag skrivit så? ja det är inte lätt när man bara har dig i tankarna hela hela tiden ;P

2011-03-28 @ 15:28:59
Postat av: jeanette

hahahah skrev jag så? det är inte lätt när man bara har dig i tankarna hela hela tiden :P

2011-03-28 @ 15:29:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0