En plugghäst, tack!

Sådär, den individuella uppgiften "En skola för alla" än nu färdig och inskickad. Hoppas jag får godkänt, kan väl i ärlighetens anmn erkänna att jag skrivit inlämningsuppgifter som jag varit betydligt mer nöjd med än den här. Men jag kan också medge såhär i efterhand att den nog inte blev så tokig ändå. Hade dock tagit miste på hur många källor vi skulle använda och insåg IDAG att det skulle vara 6 och inte 5. Så nu har jag fått sitta och lägga in referat från fler källlor.
Men nu är jag iallafall klar.
Det värst är att idag startade delkurs 3 och på ren svenska vill jag bara säga att den känns förjävlig!! Får magsår när jag tänker på allt som ska göras kommande veckor. Jag vill ha SOMMARLOV!!
Aja, kan ju inte både klaga på mycket att göra och sen sitta här. Dags att ta tag i nästa skrivprojekt som ska vara inskickad imorgon. Skulle vilja ha min egna privata plugg-häst som kan hjälpa mig litegrann..
Tjao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0