Gaaaah!!!

Jäkla med! Nu har hund-odjuret bitit sönder ett par till av mina favorit trosor! Jag vet, jag ska inte lämna dem obevakade, men va fan, jag gick jag bara och satte på migg ett par nya. Det gick på två sekunder.

Jätte fint väder idag med, så glad man blir. Men jag lovade jobba inatt så har legat å försökt sova ett par timmar. Imorgon kommer man också ligga och försöka sova bort halva dagen och på fredag regnar det väl bergis.
Jag kämpar med en bok på 400 sidor som ska vara utläst och redosvisning skriven till på måndag. I helgen ska jag dock vara i Karlshamn och fira massa födelsedagsbarn så då ges ingen tid att läsa..
Nu blir det snart glass med Malin tror jag :)

Kommentarer
Postat av: Karina

Nej fy vad störigt..

Kommer du till mig helgen 9-10april då?? så man kan planera lite? :)

2011-03-23 @ 16:47:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0