Helvete!

Skit också! Min skrivare har gått sönder. Har testat byta patron men kommer ändå ingen färg :( Körde en rening av den med men inte heller det hjälpte.. Den är fan inte ens två år gammal. Jag fullkomligt HATAR när saker går sönder. Särskilt så här på kvällen när jag är trött också, jag blir helt förtvivlad! Nu har jag helt glömt bort vilken bra dag det varit. För det har faktiskt varit en himla bra dag! Var på stan med Malin, Linda och Sofie. Vi fikade och gick i affärer. Hittade några fina saker och när jag kom hem och provade dem satt dem PERFEKT! Bra för mig och min garderob, sämre för mig och min plånbok. Men va fan, har inte köpte nåt sen innan jul typ, då måste man ju få unna sig något!
Sen var jag och red, det gick varken bra eller dåligt. Bara helt ok.
Alex är som sagt inte hemma, så blir till att sova själv igen, men det gick ju bra inatt så ska nog gå bra inatt med :)

Kommentarer
Postat av: kerstin

Trevlig helg hälsa kram

2011-04-01 @ 07:09:52
URL: http://lenaelisabeths.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0