Nattflum

Inatt jobbar jag igen. Jag sysslesätter mig genom att skriva så tangenterna glöder på den slutliga uppgiften för delkurs två som handlar om "en skola för alla". Som vanligt är det en väldigt luddig och flummig uppgift och jag har inte en aning om jag gör det som förväntas. Denna uppgiften tycker jag är extra svår för jag känner inte riktigt att jag hittar en den röda tråd som normalt ska löpa genom arbetet. Jag skriver och hoppas på det bästa helt enkelt. Att jag på något sett ska lyckas knyta ihop det med en sammanfattning eller något i den stilen.. Jag har c:a 5 timmar till på mig..*gäsp* längtar efter en säng att lägga mig i nu.
Jag har funderat en del kring personliga egenskaper och OMTÄNKSAM är en egenskap jag värderar högt. Vet inte varför jag skriver det.. Nu börjar jag flumma märker jag, hoppas inte mitt arbete också innehåller en massa flum hehe.
Hoppas ni sover gott, gott folk. Natti.

Kommentarer
Postat av: E M I A M

Söt blogg ;)

Verkligen gullig hund i headern :)

2011-03-09 @ 10:25:42
URL: http://emiam.blogg.se/
Postat av: kerstin

Ha en bra Söndag nu gumman kram

2011-03-13 @ 13:17:35
URL: http://lenaelisabeths.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0