Plugg

Shit vad jag känner mig duktig idag! Sitter och skriver en sammanfattning av en studie i en vetenskaplig artikel - PÅ ENGELSKA! Trodde aldrig att jag skulle reda ut det, men nu är jag snart klar. Sitter dock å översätter varvarannat ord, men det måste man ju få :) Jag är ju en sån där jobbig människa som inte nöjer mig med att fatta sammanhanget utan måste fatta ALLT! Så det tar ju lite tid när jag ska göra såna här grejer. Men känner mig duktig iaf :)
Nu ska jag cykla till skolan för några föreläsningar. har gäst föreläsningar och jag har på känn att de kommer berätta nåt intressant från sina liv angående rasism, modersmål eller liknande.
Hej svejs så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0