Stockholm och Björn Rosenström

Det har varit en späckad helg, full med hur mycket roligheter som hellst! NU sitter jag dock här i soffan lite smått bakfull och lite ångest över att vi sov till HALV 12 så halva dagen gick förlorad och väntar på Alex som ska bränna ut någon psyko-film han har tjatat på mig i veckor om att jag måste se. Machete heter den och nu när jag IMBade den såg det inte alls ut som om det skulle vara en trevlig film.. Men men jag får väl ge den en chans när han tjatar så :)

Helgen har ialla fall sett ut såhär.
Klockan 10.00 i fredags morse hämtade Alex jobbarkompis och fru upp oss sen begav vi oss till Stockholm. Vi checkade in på Scandic Park hotell och gick sedan och letade upp ett McDonalds och sen en engelsk pub.
Klockan 18.00 träffades hela firman Alex jobbar på med respektive i hotellets bar för en fördrink, sen gick vi i samlad trupp till Berns. Där åt vi en trerätters meny och såg sedan showen "Ljust och fräscht" med Henrik Schyffert och Fredrik Lindström. En jätte rolig show om svenskarnas inredningsmani och att allt ska vara vitt hela tiden. Verkligen slående! Efter showen förvanlades stället till dansgolv och det dracks en hel del vin och öl under kvällen.
Morgonen efter väntade en underbar hotell frukost! Finns det något bättre än frukost buffé??
Det var dock inte lika kul att sätta sen sätta sig i bilen, bakfull och illamående, och åka hela vägen tillbaka till Kalmar.
Men vi kom fram välbehållna och efter lite bad och powernap var vi på G igen och cyklade bort till Johan för förfest. Vi spelade jenga, men skrev massa roliga saker man skulle göra på klossarna. Skitbra fyllespel! :) Några timmar senare cyklade vi fulla och glada bort till Sandras för att se Björn Rosenström. Fy farao vad roligt och bra det var! Spelade massa gamla godingar och vi sjöng och dansade. Nostalgi på hög nivå:)

Nu borde jag sätta mig och skriva klart mitt arbete som ska vara inlämnat imorgon. Förstår bara inte hur jag ska hitta kraft.. Vid fem ska vi till Alex pappa och äta god mat som alltid :) Onom nom nom
Hej så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0