duktiga pluggisar :)

Jag måste säg att jag är ofantligt nöjd med mina och Malin prestationer angående den här litteraturstudien! Två dagar senare har vi fått ihop 8 sidor material, imorgon väntar finslipning av diskussionsdelen samt sista punkten om pedagogiska komplikationer, sen voila, färdigt!

Nu sitter jag här och eftyersvettas som en gris, om bara några minuter börjar veckans höjdpunkt 90210! Weei :)

Och vet ni vad? Idag är det bara två veckor tills vi packar bilen med tält och alkhol och drar till årets höjdpunkt, sweden rock festival!! Kan inte fatta att det snart är dags. Förra veckan köpte Alex tält och luftmadrass till oss, vi komemr ju sova som prinsar och prinsessor :)

Nu börjar 90210... hej svejs


Kommentarer
Postat av: kerstin

hej Sandra kommer jobba med ett projekt på sveden Rock

hoppas ni kommer att ses kram

2011-05-24 @ 21:22:35
URL: http://lenaelisabeths.blogg.se/
Postat av: renee

Om ni hittar tältet i yran ja :-)

2011-05-25 @ 06:37:18
Postat av: Anonym

Jasså ska hon,. vad kul! Vad är de förprojekt då?

2011-05-26 @ 15:56:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0