Eftersändning=idioter!!!!!!!!!!!!

Adressändrings etersändning av ens post är ett jävla skämt! Igår damp det ner en argsint påminnelse om att betala försäkrningen av min kollonilott i brevlådan. PÅMINNELSE? Ska man inte få en första räkning först? Sen får jag sms av killen som hyr min förra lägenhet i andra hand att ÅTTA brev till mig hade kommit till honom. Idag lämnade han breven till mig. Ett av kuverten innehöll en ÄNNU ARGSINTARE påminnelse och en uppmaning om att betalar jag inte innan 15 maj går det vidare till inkasso. 15 maj? Idag är de 17 maj ffs och även denna gång undrar jag, ska man inte få en första räkning först?! Jag är enormt upprörd! Här betala man dyra pengar för att adressändring ska eftersända posten i ett år men idioterna slarva bort posten! Tänk om jag inte hade hyrt ut lägenheten i andrahand utan sagt upp den så någon vilt främmande person hade bott där. Då hade jag ju aldrig fått  min jävla post över huvudtaget!!! GAAHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0