En helg i maj.

En bra helg igen, tänk vilken tur man har! I fredags var vi ett gäng glada tjejer och grillade i förädrahemmet hos en av oss. Massa snack och skratt, precis som det ska vara.

I lördags var jag och Alex först en sväng i stugan, vattnade, fixade med bilstereon och solade lite. Sen körde vi upp till Växjö för att umgås med fin fina Karina och hennes kille Danne på Växjös Allkårs-festival. Weei :)

Igår när vi kört tillbaka till Kalmar efter lite häng i solen i väntan på att alkoholen skulle gå ur kroppen åt vi grillad lax med potatis knyten hos Alex pappa, mega gott!

En massa bigbrother att ta igen sen på kvällen och efter det somnade jag gott i min säng. Så jäkla glad att Gurkan äntligen åkte ur!! Nu är det bara personer kvar som jag gillar så vem som hellst kan vinna. Dock hålelr jag lite extra på Simon, Martin och kanske Peter.

Om 45 min kommer Malin hit, då ska vi börja arbetet med vår litteraturstudie, hoppas det kommer gå bra för jag är verkligen redo att ta sommarlov väldigt, väldigt snart!

I helgen passerade jag och Alex vår sju månaders dag cokså och jag blir bara mer och mer kär för var dag som går, undra hur länge det ska få kännas såhär bra? Jag hoppas på länge, länge, länge.......


Kommentarer
Postat av: Elina

För mig har det hållt på så i snart tre år och kärleken växer fortfarande! Känslan som infinner sig när man dessutom får barn tillsammans är obeskrivlig! Du ska få se... =)



Härligt att ni har det så bra!!!

2011-05-25 @ 11:18:30
URL: http://elinahamberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0