jeaninna.blogg.se

Sammanfattningen av första artikeln blev kar tillslut, Jippiyeahooo :)

Nu sitter jag och blir lite nostalgisk, jag hittade nämligen min och Karinas gamla blogg som vi hade tillsammans för ett par år sen. Den startade i november 2007 och sista inlägget skrevs i juni 2009. Bloggen handlar om min tid på båten, vad Karina hade för sig när jag inte var hemma och allt vi gjorde tillsammans när jag var hemma. Synd bara att vi inte började skriva redan sommaren 2007, för då hade vi en massa roligheter och djävulskap för oss :) Blir ni nyfikna på mitt liv innan Kalmar är det bara att surfa in på jeaninna.blogg.se

Idag gjorde experimenterade jag lite i köket och gjorde några jätte goda grekiska färsbiffar. Nu ska jag och Alex snart cykla till gymmet och vara lite duktiga.

Bye bye!


Kommentarer
Postat av: kerstin

härligt med gamla minnen kram

2011-05-16 @ 19:38:20
URL: http://lenaelisabeths.blogg.se/
Postat av: Karina

haha åååh måste läsa! så längesen:)

2011-05-16 @ 20:18:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0