Lite bb-talk.

GAAAH! Jag blir galen. Alltså jag fattar inte varför så många gillar Gurkan. En bittrare, tjurigare, falskare, lögnaktigare person finns ju inte. Han drar ner stämningen i botten i huset. Medan alla andra är glada, trevliga och kompisar gör han allt för att snacka skit och få över folk på sin sida. Han vaktar ju inte sin tunga för fem öre heller. Det värsta är att det han klagar på de andra om är de saker han själv gör mest. Nej, han är inte det minsta cool i mina ögon, bara gnällig och bitter. Sen kan jag med förstå att det nog inte är lätt att vara instängd i ett hus så många dagar och att de som varit hans närmsta fått lämna hela tiden så att han nu känner sig utanför när de andra är så tighta. Men jag tycker inte att de försöker stänga någon ute, snarare att Gurkan drar sig undan för att han har bestämt sig för vad han tycker och minsan inte tänker vara med dem.

Det var lite bigbrother snack det hehe :) Kunde inte hålla mig längre..

Nu blir det inga mer nöjen denna dagen, jag har en litteraturstudie som ska skrivas så det är bara att sätta igång!


Kommentarer
Postat av: Karina

Han e riktigt jävla störd!! blir med så jävla irriterad fattar inte hur folk gillar han! äckel!

Sara e jag såååå trött på!! så ut med gurkan o sen sara o låt Simon vinna:D

Hoppas ni kommer på lördag, ska inhandla lite vin imorgon;)

2011-05-16 @ 14:01:08
Postat av: jeanette

Nej sara gillar faktiskt jag. Jag gillar alla nu förrutom Gurkan så vem som hellst kan vinna. fast hellst simon tror jag :)

Ja men vi kommer på lördag!! Count us in! :) Puss

2011-05-16 @ 19:05:53
Postat av: karina

nej usch för sara!

Jaaa fyfan vad kul! jag LOVAR att va vid din sida från början av kvällen til the end ;) Puss

2011-05-16 @ 19:13:37
Postat av: jeanette

jag gillar det löftet karina :) JAAAA kommer bli mega kul! :) puss

2011-05-16 @ 19:37:50
Postat av: kerstin

Bigg Brother spelas in bara 5min från mig

Hemskt kram

2011-05-18 @ 06:25:21
URL: http://lenaelisabeths.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0