Tjabbus!

Sista dagen på VFU'n imorgon. Eller egentligen inte sista. Eftersom en av dagarna var långfredagen så gick ju den dagen bort så egentligen är måndag också en VFU dag. Men eftersom min handledare tyckte det var himla lämpligt och bra att jag är en föredetta kock och att det därmed skulle passa utmärkt med lite hemkunskap ska jag komma två tisdag-förmiddagar istället oich laga lite mat med ungarna. Kul tycker jag! Dessutom ska jag vikariera i klassen den 27, så helt lämnar jag dem inte.

Idag red jag, det var hästbyte så nu har jag återgått till kära Macken. Men nu vet jag inte längre vem jag gillar bäst, Macken eller Arne? Vi gjorde en himla rolig övning idag iaf. Skulle hoppa runt i olika volter. Det blev rent kaos rent ut sagt! Men kul var det :) Vi är väl inte den bästa gruppen i stallet, men vi har kul och gör så gott vi kan och vi utvecklas vi med :)

Helgen ser ut att bli lugn. Middag hos Alex farmor imorgon, förhoppningsvis cirkus på lördag eller söndag, STÄDDAG, lite stuga kanske. Lördag kväll är inte helt klar.. Kan bli Eurovision songcontest med tjejerna i klassen, kan bli någonting annat.. We'll see...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0