Trevlig helg gott folk.

Idag var jag och vikarierade i klassen jag gjorde min VFU i. Det var kul att vara tillbaka och de verkade glada att se mig med:)

Nu har jag och Alex varit ute och gått en lång promenad med Steffen i blåsten. Vi hittade en boll att leka med.

Ikväll ska vi gå ner till vår kära granne bistrobar och äta planka och dricka lite gott rött vin. Fredags njuta lite sådär ni vet. Imorgon väntar en dag vid stugan sen fest hos oss. Det som är lite tråkigt är att jag inte kan släppa loss fullt ut för jag har blivit inbokad på jobb på söndag. Ska gå introduktion på ett nytt ställe. Det enda jag vet är att de jag ska arbeta med har autism. Men jag ska som tur väl är inte vara själv utan gå jämte någon som ska lära mig allt den kan. På söndag missa jag alltså en bakisdag, men även grill buffe hos Alex pappa, jag som började längta redan förra söndagen när de berättade om det.

På söndag har jag förresten namnsdag! å just de ja, det är morsdag också :P

 

Trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0