Besiktning.

Idag skulle jag besiktiga bilen 11.10 och man skulle kunna säga som så att jag kom VÄLDIGT tidigt. Faktum är att jag kom ett helt ÅR FÖRTIDIGT. När jag kört in bilen genom porten sa besiktningsmannen vänligt till mig att jag kunde backa ut igen och komma tillbaka igen nästa år. Eftersom min bil är rätt ny och det bara var andra besiktningen behövs den inte göras förrän efter två år. Jag besiktigade bilen förra året, alltså behöver jag inte göra det i år. Och hur ska mna ha koll på sånt då??? :)

 

Nu ska jag snart cykla iväg till skolan och opponera på mina klasskamraters läroboksgranskning.

 

Tjao :)


Kommentarer
Postat av: renee

Då var det som jag trodde. Det var väl darför du inte fått någon tid. Hade du betalt??? :-)

2011-11-22 @ 17:37:10
Postat av: kerstin

kul grattis kram

2011-11-22 @ 21:17:26
URL: http://lenaelisabeths.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0