Coola rockband som "Jerrys garage" och "Mötley crue".

Uppdaterat dåligt som tusan nu. Det är lustigt det där, för det är precis som att har man inte uppdaterat på ett par dagar så faller man snabbt in i en ond cirkel och det blir extra svårt att sätta igång igen. Eller svårt och svårt är det ju inte, man bloggar ju inte för att man måste, men det blir lätt att uppehållet blir längre och längre.

Den här gången har det inte varit så att jag inte kommit på något att blogga om. Jag har flera gånger tänkt ut små blogginlägg i huvudet, men sen har jag aldrig tagit mig tid att göra ett. Nu kommer jag knappt ihåg vad det varit jag tänk, säkert meningslösa saker.. Det jag minns att jag tänkt blogga om är:

 

-De första banden till Sweden Rock är klara och gissa om jag blev glad när jag såg att ett av banden är Mötley crue! Jag har sagt hela tiden att de jag hellst vill ska komma är Mötley crue och Kizz. Det blir ju verkligen mitt guldår om Kizz också skulle komma :P

 

- Förra veckan gjorde vi en gigantisk köttfärsbiff med fyllning av tomat och paprika och lite annat. Jag tog t.o.m bild på biffen för jag skulle visa upp spektaklet här.

 

- I lördags festade jag och Alex med mamma och Robert. Vi var på ölhallen där det super coola rock bandet "Jerrys garage" spelade. Ni hör ju på namnet att det var något i världsklass! Skämt och sido var de bra. Vi hade skitkul!! Jag och Alex dansade bugg hela kvällen på ett dansgolv fyllt av 50 plussare :)

 

-Träffade Roberts kompis Tessan i helgen med. Träffade henne och hennes supersöta lilla bebisflicka Wilmah, snacka om att man blev sugen....

 

Nu minns jag inte mer vad jag tänkt blogga om faktiskt. Men jag kan ju tillägga att jag idag klippt mig och att Alex är och klipper sig nu. Spännande att se hur det blev. Sen ska vi på stan och leta utklädnadskläder till på lördag. Vi ska ha en liten sen halloween-fest eftersom jobb kom ivägen de ordinarie helgerna. Egentligen jobbar jag på lördag med. Ska börja redan 6 på morgonen!!! och sluta vid tre. Man kan ju undra hur jag ska orka gå på fest sen.. Men med ett glatt humör löser sig allt :)

Dessutom har jag påbörjat en tvåveckors bantning. Kände mig så himla pluffsig häromdagen. Får se hur det går med det, alkohol och bantning spelar ju inte riktigt samma melodi..


Kommentarer
Postat av: kerstin

vad roligt att ni var ute med mamma:)var inte M med?

Kram sköt om dig

2011-11-09 @ 16:52:20
URL: http://lenaelisabeths.blogg.se/
Postat av: kerstin

vad roligt att ni var ute med mamma:)var inte M med?

Kram sköt om dig

2011-11-09 @ 16:52:20
URL: http://lenaelisabeths.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0