Alexander 24 år :)

Med risk för att låta lite töntig nu skulle jag vilja sammanfatta helgen som en riktig mysig må-bra-helg. Jag har varit ledig och jag och Alex har haft en massa kvalitetstid hela helgen. Då menar inte jag att vi bara legat i soffan hela helgen, nej, snarare tvärtom, inte en lugn stund! Vi har planerat och handlat inför Alex födelsedagskalas, hyrt film, strosat runt på Ikea, varit på förmedlingscentralen och fyndat stolar, köpt adventsstjärnor, klätt om stolar och hängt upp stjärnor, varit på student puben, gjort smörgåstårta, dukat till hela Alex släkt i vardagsrummet, haft kalas och tillslut pustat ut framför tv´n.

Här är stolarna vi köpte.

Före:

 

 

Och efter:

 

 

 

Smörgåstårtebak

 

 

 

Så här full har vår kyl ALDRIG varit..

 

 

Garnering av tårtan..

 

 

 

Min lilla glutenfria.. Dock med några räkor på, jag försöker övervinna min fobi av de små djuren...

 

 

Jag trodde aldrig att de skulle gå, men det var inga som hellst problem att duka till 15 pers i vår lägenhet..

 

 

Sen vill jag såklart avsluta med att säga GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN till min underbara pojkvän!!!! HIPP HIPP HURRA!!!!!!!!!!!Folkets jubel WOOOOOOOOOOOO :)

 

 


Kommentarer
Postat av: Karina

vad tjusigt!! åååh det va så längesen vi sågs nu min väninna:(

2011-11-29 @ 21:26:05
Postat av: jeanette

Jaa det var det verkligen!! Kan du/ni inte komma å hälsa på mig/oss? Är ledig varje helg i dec ser det ut som :) puss

2011-11-30 @ 16:32:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0