Blogg är bra att ha.

Jag har kommit på att det bästa med att en blogg är att man enkelt kan ha stenkoll på saker som skett under årens och månadernas lopp. Både i text- och bildväg. Idag läste jag mig t.ex. till att det var redan den 21 oktober som det började snöa förra året, info på min egen blogg. Det är alltså bara tre dagar dit om det skulle bli så i år. Håll alla tummar och tår ni har för att det inte ska bli så i år!

Dessutom kunde jag enkelt ta reda på vad det roliga hotellet med riverdance uppvisning och trerätters i Dublin hette eftersom min mamma ska dit i April och jag ville tipsa henne om det. Stället heter Arlington hotell och är ett absolut måste ifall man skall resa till Dublin.

Nu skall jag springa (eller halta) ner till tv´n och se "a secret life of an american teenager".

Tjao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0