Me and you forever!

Här sitter jag ensam en fredag kväll. Inte vilken fredagkväll som hellst heller. Det är ettårsdagen för mig och Alex. Tänk att vi har haft ett helt underbart år tillsammans fyllt med små semestrar som Åre, Sweden Rock, Bödasand och Bulgarien, mängder av diskussioner och samtal om allt mellan himmel och jord, skratt och gråt, underbara kvällar med kompisar och underbara kvällar bara för oss med mat, mys, spel och film. Buggkurser, gymträning, promenader, grillkvällar i stugan och mindre roliga gräsklippardagar i stugan, tid av saknad när vi varit ifrån varandra och tid av glädje när vi varit nära varandra. Överaskningar, ibland dåliga men oftast bra :) Jag menar det verkligen när jag säger att jag ser fram emot ännu ett år med min fina, snälla, snygga, sexiga, roliga, glada oemotståndliga Alex :) Jag älskar dig!

 

 

 

 

 

 

 

Men som sagt, ikväll är jag själv. Alex är iväg på jobb-kryssning så vi får fira imorgon istället :)


Kommentarer
Postat av: Älsklingen

Naaaaaaaaaaaaaaw, vad fint Jeanette :) så jävla härligt att vi har varit ihop så här längen och förhoppningsvis mycket till. Dock tycker jag vissa bilder var till min nackdel så att säga, men det är väl straffet man får ta för att man är borta från sin käraste på ettårsdagen.



Puss Jeanette jag älskar dig!

2011-10-21 @ 22:59:46
Postat av: Jeanette

Nej det tycker jag inte, du är så söt så. Kanske första i så fall, men där är vi ju båda fulla och glada, då kan man inte vara snygg också :P puss

2011-10-22 @ 08:19:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0