Försäljning!

Mindre än en vecka kvar tills vi får huset nu, längtar ihjäl mig!

La precis ut en annons på blocket om min kolonistuga, håll tummarna för att den ska bli såld fort nu! Kanske DU vill köpa en super mysig liten stuga så Du får spendera sommaren utomhus i en trädgård istället för inomhus i en lägenhet? :P

Eller vill du kanske köpa min cykel, inga större fel på den, bara lite rost eftersom den stått ute året om jämt sen kasnke växlarna skulle behöva ställas in. Men dem funkar ju, lite lätt att cykla med även på treansväxel.

 

Upps helt plötsligt blev min blog en försäljningssida :)

 

Imorgon ska jag och Alex åka med några kära vänner till Bodaborg och leka av oss ordentligt, sen kommer mamma på söndag.

Pratade med Karina igår, förr brukade vi alltid åka till Gotland och tälta några dagar varje sommar. Så himla kul var det!! Vi borde ta upp den traditionen igen. Här sitter jag och min lilla prinsessa utanför vårt tält första gången vi var där (antagligen rejält bakfulla)

 

 


Kommentarer
Postat av: Karina

Åh minnen!! Det va jag! Haha vi måste ta en tripp dit snart igen, fyfaan vad kul vi hade! Pippiland måste vi ta då med haha

2012-03-09 @ 15:54:21
Postat av: Karina

Haha det där "-det va jag" va ett minne som du borde komma ihåg gott i väl;) haha kommer du ihåg när du smög runder? Haha nej vi måste ta en tele tid snart igen o prata minnen, nu ploppar allt upp i huvudet igen;) " vill låsa in han i en bur i mitt vardagsrum"

2012-03-09 @ 15:56:45
Postat av: jeanette

Hahaha jaaa det minns jag! Ja det måste vi fan göra. båda åka dit å ha tele tid snart igen!

2012-03-10 @ 08:45:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0