Presenter

Samma fredag som Devin föddes skulle vi ha tjejmiddag. Jag kunde ju såklart inte närvara men det jag inte visste var att tjejmiddagen egentligen var en babyshower som mina fina vänner skulle överaska både mig och Denisa (som också varit gravid i samma vecka som mig och som fick sin dotter två dagar efter mig) med. De hade köpt presenter och fixat en jätte gullig blöj-tårta. Kolla bara så fin!
 
 
Devin har även fått presenter av andra som tittat förbi (mormor, farfar, gammel farmor och gammelfarfar, morbror...) och mamma och pappa fick också lite presenter (blommor, champagne och choklad..)
 
 
De tre finaste i mitt liv <3

Kommentarer
Postat av: kerstin

vad mycket fint kram

2013-08-29 @ 19:04:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0