Vilket namn?

Nu räknas min graviditet vara så gott som fullgången vilket betyder att lillen kan få för sig att komma ut när som hellst. Det är förståss HUR spännande som helst, samtidigt som det är helt olidligt att vänta. Börjar bli ganska trött på att vara gravid nu. Är så himla trött och svullen, imorse när jag skulle gå med Steffen fick jag verkligen kämpa för att få i fötterna i promenadskorna. För övrigt är det i princip bara foppa-tofflorna som fötterna kommer in i men det blir fullt med märken över hela foten så de är rejält trånga de med. Jag kan ju vara glad att det inte är vinter, hur tusan gör man då?? Då måste man ju ha ordentliga skor på fötterna.
 
Vi har fyra namnförslag på vår lille pojk: Kevin, Devin, Kevan, Devan
Skriv gärna vilket ni tycker bäst om (men skriv inte något elakt om namnen, då kanske vi blir ledsna..hehe). Hittills har vi bara kallat honom Kevin, men det är ju inte säkert han passa till det och egentligen är nog Devin mitt favoritnamn av de fyra. Alex gillar Kevin och Kevan bäst.
 
 

Kommentarer
Postat av: renee

Kevin tycker jag nu men vi får se när han är ute om det passar honom :-)

2013-08-08 @ 13:34:19
Postat av: sofia s

Kevin eller Devin :) kevin är nog snyggast till svensson :) så spännande jeanette!!

2013-08-08 @ 13:36:42
Postat av: Johan

Kevan och Devan gissar jag pa att Alex hamtat fran Game of thrones? Darfor rostar jag pa nagot av dem :)

2013-08-08 @ 14:37:01
Postat av: Malin

Jag tycker Kevin eller Devan! Devin tycker jag låter som Devil... Men det kanske bara är jag:) Och nu skrev jag visst nåt elakt som man inte fick, men det var inte menat elakt såklart:) kram

2013-08-08 @ 15:29:57
Postat av: Karin

Jag tycker att Kevin är finast! :)

2013-08-08 @ 15:46:48
Postat av: karina

Devin!! :)

2013-08-09 @ 18:40:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0