Badrumsrenovering!

Nu har vi bestämt oss för att göra om i badrummet, redan idag kommer vi antagligen åka till golvbolaget och beställa hantverkare och material. Efter mycket om och men har vi bestämt oss för plastmatta och det är till stor del en kostnadsfråga. Alex är ju känd för att inte gärna betala en krona för mycket och när argumentet var "vi kan ju ha råd med fler resor om vi inte väljer kakel" var jag såld. Som ni säkert vet ÄLSKAR jag att resa. Att lägga plast kostar 10800kr medan kakel kostar 55000kr och när vi kollade på plastmattorna hittade vi några som vi tyckte var riktigt snygga. Dessutom kommer vi ju byta alla badrumsmöbler så resultatet kommer ju bli super varken vi väljer kakel eller plast. Sen är det ju faktiskt så att även om kaklet skulle hålla resten av livet så ändras ju modet så att man kanske ändå vill göra om i framtiden och vi vet ju heller inte om vi kommer bo i dettta huset för alltid.
 
Såhär ser badrummet ut idag..(Dock med badkar och en annan gardin)
 
 
Nu ska jag åka och simma!

Kommentarer
Postat av: kerstin

åå vad snyggt jag måste åka förbi er i sommar lycka till med simningen kram

2013-02-19 @ 10:38:31
URL: http://lenaelisabeths.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0