Helgen och kommande lov.

I fredags åkte jag, Alex, Robert och Yelene med fullastad bil och skällande hund i bagaget till Karlshamn och spenderade helgen där. Vi åt tacos, hyrde film, träffade storebrorsan och hans fru och busungar, åt middag hos faster och kusinerna samt lite annat smått och gott. Jag fick oväntat lite examen-presenter. Hade nästan glömt att jag tog examen för bara några veckor sen. På tal om det måste jag bara skryta lite, jag och Malin fick VÄL godkänd på vårt examens arbete! WEEEI :) Allt slit var med andra ord värd mödan. Nu ska jag bara lista ut hur man får tag i sitt examens bevis för det ville rektorn på skolan jag jobbar på ha.
 
Sista veckan innan sportlovet nu, ska bli underbart med sportlov! Bara åtta år sen senast jag hade det. Gud vad tiden går...Blev ingen utomlandsresa dock :( Hade varit såååå skönt med lite sol. Men jag får klara mig, ska ju iaf till Skotland i vår och det är ju något att se fram emot. Kommer nog behöva jobba och planera en hel del på lovet iaf, att få in alla läroplansmålen i sin planering så man har en möjlighet att bedöma eleverna är allt annat än enkelt! Jag blir riktigt nervös när jag tänker på att jag faktiskt ska sätta betyg på sexorna till våren och jag vet inte hur jag ska lyckas skaffa mig tillräckligt på fötterna för att göra det. 
 
Nu ska jag nog ta och krypa ner i soffan under en filt resten av kvällen. Jag är trött och mår inte riktigt bra. Ha det gott så länge!
//Jeanette
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0