Steffen 4 år och alla hjärtans dag.

I onsdags, den 13 februari, fyllde Steffen 4 år. HIPP HIPP HURRA! Tänk vad tiden går. Att han fyllde 4 människor år innebär att han är 34 hundår, en vuxen man alltså och inte ett litet busfrö längre. Dock tycker jag att han titt som tätt beter sig som ett litet busfrö, jag antar att han bara vill bejaka sitt barnasinne. För å andra sidan är det ju stoor skillnad på honom nu jämfört med för ett par år sen. Han har blivit en riktigt gosig kelgris :)
 
Igår var det alla hjärtans dag. Min romantiska sida tycker att det faktiskt är en rätt mysig dag. Nu tycker väl massa människor som anser att det bara är ett fjantigt jippo att jag är en idiot men, men det bjuder jag på :) 
Hur som hellst... i skolan lät jag eleverna skriva en positiv sak om alla i klassen och sen fick de klippa ut ett rött hjärta. Alla kommentarerna häftade jag sedan på hjärtat som de fick, fullt med snälla kommentarer från sina klasskompisar.
När jag kom hem från jobbet hade Alex köpt blommor och lagat middag och efterrätt och dukat med tända ljus. Sen hade vid en mysig kväll med mat, bad och film. Av mig fick han en parfym. Sen såg vi "cockpit", jag som älskar svenska filmer tyckte den var skit bra :)
 
Idag på min lediga dag ska jag in till stan och äta lunch med Ellen, sen väntar en hel veckas ledighet, det efterlängtade sportlovet är här! Min största ambition detta lovet är att bli FRISK!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Sådana hjärtan som vi fick i Mellanstadie av Lillemor =)

2013-02-19 @ 12:07:20
Postat av: jeanette

Jaa precis såna!!! :)

2013-03-15 @ 15:37:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0