Vårt mirakel!!

Nu ÄNTLIGEN kan jag berätta om det underbara mirakel som växer sig större och större inuti min mage. Vi är så lyckliga! Igår var vi på det tidiga ultraljudet och fick äntligen se det lilla livet. Det var en helt magisk upplevelse. Lillen hann inte mer än visa sig på skärmen innan tårarna började rinna, det var helt otroligt! Jag kunde aldrig tro att det verkligen skulle se ut som en liten bebis såhär tidigt, att man skulle se honom/henne så tydligt. Den sparkade och hade sig och ja, en magisk upplevelse helt enkelt.
Nu när det inte är en hemlighet längra kan jag glatt börja berätta om allt som händer och har hänt. Ja inte allt kanske men mycket :) Detta var en stor anledning till varför jag ville börja blogga igen men det kunde jag ju inte berätta. Jag vill få den här resan nerskriven så man kan minnas den senare. Men just nu kommer jag inte skriva mycket mer, jag ska nämligen till frisören och fixa till min kaluffs, det behövs!! Men först en bild på min mage :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Grattis, åh såå roligt för er :-)

2013-02-20 @ 10:31:00
Postat av: Elina

Följer med spänning :)

2013-02-20 @ 12:04:27
Postat av: Karina

så vackert <3

2013-02-20 @ 12:23:20
Postat av: kerstin

ÅÅÅÅ Grattis till er bägge Kram och lycka till

2013-02-20 @ 12:43:52
URL: http://lenaelisabeths.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0