Förlossningsinfo.

Nu är vi hemma igen efter en weekend i Barcelona med Tommy och Ellen. Vi har haft super kul och jag kommer berätta mer om helgen vid ett annat tillfälle. Jag vill ju lägga upp en massa bilder men det tar sån tid och det har jag inte riktigt tid med just nu. Dessutom har Ellen och Tommy en mycket bättre kamera än vi har så vill få deras bilder med så jag kan lägga upp några av dem.
 
Istället för att blogga om Barcelona tänkte jag bara göra en liten graviditetsuppdatering. Vi var nämligen på förlossningsinformation idag. Det känns verkligen som om det börjar närmar sig nu och ändå är det hela TRE månader kvar (plus lite till). Jag vet inte om det bara är jag som har en massa graviditetshormoner i mig men jag blev tårögd vid flera tillfällen under infon idag. Först fylldes man av skräck när hon gick igenom allt om värkar och sånt, nästa sekund fylldes man av enorm värme och längtan när vi fick se bilder från BB. Det visades bilder från "grattis-brickan" med smörgåsar, mammor som åt med sina bebisar jämte sig och massa annat. Jag ser verkligen fram emot 31 augusti med skräckblandad förtjusning!
 
Igår kväll när jag höll på att packa upp min resväska passade jag även på att rensa i garderoben. Jag testade vilka plagg jag kunde ha och plaserade dem ytterst i garderoben. De som var alldeles för trånga la jag längst in. Jag börjar verkligen bli stor nu. Det känns i fötter och knän. Men som sagt, det är hela tre månader kvar så större kommer jag att bli!

Kommentarer
Postat av: kerstin

så mysigt härligt att tiden går så fort
Vår Rafael är nu 3 månader snart 4 tiden rusar iväg Lycka till kram

2013-05-21 @ 21:14:04
URL: http://lenaelisabeths.blogg.se
Postat av: renee

Vi kan väl hoppas att du blir lik mamma i något i så fall fixar du förlossningen snabbt och utan smärtlindring :-)

2013-05-22 @ 07:33:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0