Snart är lyxen över..

Nu är det bara några dagar kvar på Alex ledighet sen ska jag och Devin (och Steffen) klara oss helt själva på dagarna. Jag är lite orolig inför detta.. Devin är ett litet nattdjur och det blir inte överdrivet många timmars sömn på natten men detta har vi löst bra genom att Alex gått upp med Devin och Steffen på morgonen så har jag sovit några timmar på morgonen/förmiddagen. Alex är också lite orolig över att börja jobba, men mer av den anledningen hur han ska klara sig heeela dagen utan att träffa sin son. Sen tycker han väl det är tråkigt att inte kunna hjälpa mig mer. Varför kan man inte få vara lediga tillsammans så länge som det behövs? Tills lilla barnet etablerat lite rutiner och sånt..
 
I helgen ska vi åka till Karlshamn. Då ska Devin äntligen få träffa sina kusiner och lite annan släkt och så ska han träffa mormor såklart :) Jag vet att hon längtar efter detta. Jag längtar också, det ska bli kul att få visa upp vårt lilla underverk :)

Kommentarer
Postat av: renee

Klart jag längtar :-)

2013-09-05 @ 14:25:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0