En helg i april.

 
Här sitter jag uppe alldeles själv, alla mina tre go-killar ligger inne i Devins rum och sover. Det brukar var jag som lägger mig först, men jag fick sovmorgon imorse när Alex gick upp med Devin efter ca 6 timmars sömn. Anledningen till den reducerade sömnen var besök av Tove, Johan och Ludvig igår kväll. Vi hade så trevligt, åt gott, drack lite vinoch snackade om allt mellan förlossningar och hyreskontrakt, så tiden bara rusade iväg. 
Annat kul vi hunnit med i helgen är tacosmys med gänget, freesbe-golf, ommålning av hörnskåp samt promenader och lite annat smått och gott. 
Nu sitter jag som sagt här vaken själv. Jag bara väntar på att tvättmaskinen ska bli klar så jag kan slänga in det i torktumlaren och krypa under täcket jag med. Kanske läsa ett kapitel eller två om en man som heter Ove. Imorgon väntar jobb igen samt ett besök på BVC och tandläkaren. Tänk att det redan är dags för åttamånaders kontrollen! Vart tar tiden vägen??
I över två veckor har Devin sovit i eget rum förresten om jag inte redan sagt det. Här han och leker :)
 
 
 
 
 Och här ligger far och son och myser :)
 
Nu piper tvättmaskinen! Hör en annan gång!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0