Lanzarote i bilder

Nu kommer lite bilder..
 
 
  Vårt hotellrum.
 
 
 
 
 
 
 
 Vår altan.
 
 På restaurang med en kanna sangria, mums!
 
 Tash Kalar till Alex förtjusning (jag lyckades t.o.m. vinna en gång :P)
 
 En solsemester är ju ingen solsemester utan lite biljard spel :P
 
 
 En solsemster är heller ingen solsemester utan en kall öl på en uteservering. Tror ni paret kollar in 1, Mig X, Alex eller 2, Devin ?
 
 
 
 Jag och Devin skålar med mjölkersättning och sangria!
 
 Devin älskade att kunna ligga och sprattla fritt i vagnen och inte ligga stel som en pinne i en overall som här hemma i Sverige.
 
 Matpaus längs strandpromenaden. Det var hög konkurrens om bänkarna och vi fick slå oss fram för att få en plats!
 
 På besök i ett shoppingcenter.
 
 
 Tapas
 
 Weei en bild på oss alla tre!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 Jag klippte mig därnere, det såg förjävligt ut! Det fanns nog inte ett hårstrå som var lika långt som ett annat och helt utan form. Igår var jag dock och fixade till det och nu är jag nöjd :) Så om ni ska åka till Playa blanca på Lanzarote, klipp er inte hos frisören i papagayo shopping center. Hon är antagligen ingen frisör över huvudtaget. Hon har väl googlat lite tips på klippning på nätet och så trodde hon att hon kunde klippa. Det kunde hon inte! Men här kommer en bild efter besöket hos en riktig frisör här i Sverige:
 
 
 
Så nu får det kanske räcka med bilder. För tillfället iallafall :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Alex

Fint ju :-)

2014-01-30 @ 21:20:15
Postat av: renee

Neo o jag tyckte det var jättefina bilder. Ni vet vad som gäller nästa gång. Mormor ska med :-)

2014-01-31 @ 09:09:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0