Uppdatering om jobb och helg i Karlshamn

Det var ett tag sen jag bloggade nu och det är dags för lite uppdatering. Veckorna och dagarna bara rusar iväg! Jag har nu börjat jobba på Djurängsskolan och det är super kul. Jag är klassföreståndare i 4an och eleverna är helt underbara. Förra veckan jobbade jag måndag och tisdag, denna och nästa vecka kommer jag jobba måndag och torsdag och därefter börjar jag jobba 75%, då kommer jag vara ledig onsdag eftermiddag och hela fredagarna vilket innebär att jag kommer få mycket tid hemma med Devin iallafall. Det verkar funka bra för grabbarna hemma med och idag när jag kom hem från jobb hade Alex grillat!! :) Det var super gott och kändes väldigt lyxigt att få komma hem till :)
 
I helgen har Alex lanat med min lillebror och hans kompisar, jag och Devin har haft kvalitetstid med mamma (mormor). Hade även en mysig dag hemma hos faster och kusiner. Vi ville ta en promenad i det fina vårvädret och kolla på inlandshästar, men jag hade verken med overalla eller vagn till Devin. Men vi lindade in honom i filtar och turades om att bära den lille knodden :) Middag med storebrorsan och Devins kusiner hann vi också med såklart :)
Mamma och jag har även varit på Gekås i Ullared och jag spenderade en halv förmögenhet där! Men det var superkul att få shoppa loss ordentligt och jag är super nöjd med alla nya kläder och fynd. Blev väldigt mycket till mig och Devin och lite till Alex och Steffen och en del till hemmet.
 
Har en del bilder som jag vill lägga upp med men de är inte inlagda på datorn än så det får vänta. Borde ju visa upp mitt berg av grejer från Gekås med :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0